• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar

Booest

Business & Lifestyle

  • Home
  • Bedrijf starten
  • Business
    • Bloggen
      • Blogging tools
      • Fotografie
      • Video
      • Podcasts
      • Social Media
        • Facebook
        • Instagram
    • Branding
    • Business Mindset
    • Netwerkmarketing
    • Website
  • Lifestyle en Trends
    • Travel
  • Blog
  • Over Booest

29 december 2013

Bloopers 2013 en waarom ‘what you see is what you get’ werkt?

bloopers booestHeb jij ze opgemerkt, onze foto’s en video’s in de Booest blogs?

Foto’s en video’s zijn voor Booest een onmisbare bijdrage in onze marketing.
Alle foto’s uit onze blogs hebben we zelf geschoten en daarmee laten wij iets over onszelf zien.
Daarnaast maken wij regelmatig gebruik van zelf opgenomen video’s.
Deze worden heel goed bekeken en wij krijgen meer positieve reacties op de video’s dan op de foto’s.

Onze bloopers

Direct na het opstarten van Booest zijn wij begonnen met het opnemen van video’s.
Dat het zelf opnemen van filmpjes spannend is, hoeven we jou niet te vertellen.
We spreken genoeg ondernemers die het zelfs niet aandurven om een video op te nemen.

Bij ons ging het natuurlijk ook niet altijd even soepel.
Je zult dan ook niet verbaast staan als we vertellen dat er heel wat filmmateriaal met fouten op de plank ligt.
“Geeft niets, van fouten kun je leren” wordt in de volksmond gezegd.
Fouten bij het opnemen van video’s noemen ze “Bloopers”.nicoletee blooper
Helaas kun je bij het maken van Bloopers over het algemeen niet zoveel leren.
Bloopers ontstaan namelijk door:

  1. Niet weten wat je wilt zeggen
  2. Tekst niet kunnen onthouden
  3. Zenuwen
  4. Externe omstandigheden
  5. De andere deelnemer zegt jouw tekst
  6. Onverwacht de camera door je liefste zus in je gezicht geduwd te krijgen.

Geloof het of niet, maar al die 6 oorzaken kwamen langs bij het opnemen van onze filmpjes.

De video’s namen we niet alleen op in onze huisstudio annex werkkamer, maar ook buitenshuis.

Tijdens seminars, events en beurzen liepen wij met onze camera op zak.
Natuurlijk is het op zak hebben van een telefoon met prima camera ook al voldoende.
Voor het maken van de filmpjes werden regelmatig rare kapriolen uitgehaald.

Ga jij op hoge hakken op een duin staan in het rulle zand om te filmen?

Désirée wel.
Fashionshows bezoeken in Parijs en dan filmdummie cq. echtgenoot Mike inschakelen om de camera vast te houden: Désirée deed het.kantoorhond-max
Dat deze echtgenoot zo zijn eigen mening heeft over hoe de houding en standplaats tijdens het filmen moet zijn, levert dan weer bloopers op.
Kantoorhond Max is vaak aanwezig tijdens het filmen en op onverwachte ogenblikken doet hij dan een duit in het zakje (of een andere soort typisch hondeigen bijdrage).
We konden dan weer helemaal opnieuw beginnen.

Ondanks de extra tijd die deze bloopers met zich mee brengen, dragen ze ook bij aan ons werkplezier.
We blijven dus regelmatig onze blogs verrijken met video’s. Ons adagio is:

 

Waarom ‘werkt what you see is what you get?’

Als wij onze klanten in levende lijve tegen komen, horen we vaak dat we precies zo zijn als op de filmpjes en dat ze het gevoel hebben ons al een beetje te kennen.
Dat is dus een van de bedoelingen van het gebruik van onze filmpjes.

We willen graag dat onze potentiële klanten ons leren kennen.

Het gebruiken van foto’s waar je zelf op staat geeft dat resultaat ook al, maar het gebruik van geluid en beweging is nog krachtiger.
Wij willen graag dat klanten bewust voor ons kiezen.[pullquote style=”right” quote=”dark”]What you see is what you get…[/pullquote]
Wij bouwen graag een band op met onze klanten.
Daar worden zij blij van, maar wij ook. Werken met plezier vinden wij namelijk erg belangrijk.
Als je werkt met plezier, straal je dat uit en dat pikken jouw potentiële klanten op.

Er zijn nog meer voordelen aan het gebruik van video’s. T
ekst op schrift kan vaak verkeerd gelezen worden.
Door het gebruik van video kan de de emotie achter deze tekst beter overgebracht worden.

Nog een voordeel van het gebruik van video’s heeft te maken met het bereik.
Posts met video’s worden beter gedeeld op de social media en ook beter bekeken.
Video’s via Youtube worden ook goed gevonden en via deze video’s kun je de kijkers weer op je website laten komen.
Een website met videofilm wordt beter en langer bekeken.
Videofilmpjes zijn aantrekkelijk en maken een website levendig.

Dat wil jij toch ook voor jouw website?

Start met een goed voornemen in 2014 en maak jouw eigen video voor op jouw eigen website.
Ben daarbij niet te kritisch.
Een filmpje opgenomen met een mobiele telefoon voldoet al.

Dat het maken van een videofilmpje spannend is, dat zeiden we al.
Om jou te laten zien dat het opnemen van een video daarnaast ook heeeeeel erg leuk kan zijn, maakte Désiréedeze blooper video voor jou.

Booest De Blooepers 2013!

We wensen je veel kijkplezier.

Maakte jij ook een video?

Deel de link hier beneden in de commentaarbox dan gaan wij met plezier kijken.

Gerelateerd

Share1
Tweet
Pin2
3 Shares

2 Comments

Lees ook deze artikelen

4 Handige Instagram apps om tijd te besparen.

4 Handige Instagram apps om veel tijd te besparen

Ga je nu eindelijk je social media gebruik serieus nemen voor je bedrijf? Naast Facebook, waar je waarschijnlijk al wel op bent, geeft Instagram je veel mogelijkheden. Wil je weten waarom, ontdek dan waarom de Nederlandse Guru’s de laatste tijd zo’n nadruk leggen op Instagram. Voor jou is de vraag: hoe kan ik mijn tijd […]

Instagram is belangrijk. Dat zeggen ineens de Nederlandse Guru's. Waarom zeggen ze dat? De feiten.

Instagram is belangrijk: waarom zeggen de Nederlandse guru’s dat ineens?

Instagram is ineens belangrijk lijkt het wel. Een jaar geleden ben ik zelf actiever met Instagram geworden. Allereerst omdat ik het een super leuk medium vind, maar ook omdat ik de potentie ervan zie. Wat schetst de afgelopen weken mijn verbazing (of toch eigenlijk ook niet)? Bijna alle Nederlandse guru’s (coaches, business mentoren, marketingdeskundigen, unicorns […]

hoe embed je een instagram foto op je website

Hoe embed je Instagram foto op je website of blog

Nicolette en ik zijn fervent Instagram gebruikers. Foto’s zijn een manier voor ons om onze creativiteit in kwijt te kunnen. Instagram geeft ons het gevoel op een meer persoonlijke manier contact te kunnen maken  met mensen die wij volgen en die ons volgen, dan op Facebook. Het lijkt alsof je meer van jezelf prijs geeft […]

Meer berichten uit deze categorie

Previous Post: « Crisis: nooduitgang voor therapeuten deel 2: Aanbevelingen
Next Post: Hoe maak je een onweerstaanbare ‘over ons, over mij’ pagina »

Reader Interactions

Comments

  1. Babs says

    18 oktober 2015 at 17:19

    Hahaha, zo leuk om te zien! Bij Hoevelaken…erg grappig 🙂

    Beantwoorden
    • Nicolette Boes says

      18 oktober 2015 at 17:42

      Hé Babs, Wat leuk dat je de video hebt bekeken. Ja was lachen toen samen.

      Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Primary Sidebar

Over mezelf

Nicolette Boes - Booest.nl
Hoi, ik ben Nicolette.
Multipotential,  Outside the box denker, Optimist,  afgestudeerd in rechten, therapeute, coach en blogger. Bruine band in karate en sinds kort probeer ik mijn 50+ lijf soepel te houden met padel en krachttraining.
Mijn dagelijkse knuffels krijg ik van mijn twee ruwharige teckels (en mijn echtgenoot niet te vergeten). Fotograferen doe ik vanaf mijn jeugd met passie.

Lees meer

Bewaren

Bewaren

LATEN WE CONNECTEN!

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Twitter
  • YouTube

Download de nieuwste quotes
download

Volg mij op Bloglovin

LEEF, WERK EN WOON NAAR JOUW EIGEN ENERGIE TYPE

Ontdek welk energietype jij bent en leef volgens jouw waarheid

Populaire posts deze maand

  • Hoe krijg je een klikbare link in Instagram Hoe maak je een klikbare link in Instagram?
  • 3 super apps voor quotes of afbeeldingen met tekst (herzien)
  • 10 mediakit voorbeelden voor bloggers en ondernemers. #mediakit #blogger #entrepreneur #media 10 voorbeelden van een super mediakit ter inspiratie!
  • Hoe maak je goedkoop een logo? (herzien)
  • Waar vind je muziek voor je video? Gratis of betaalde muziek die je kunt gebruiken in je video #video #muziek #filmmuziek #videomarketing Waar vind je muziek voor video
  • Over ons pagina maken 7 goede ‘over ons’ pagina’s voorbeelden
  • wat zet je op je visitekaartje Wat zet je op je visitekaartje?
  • Instagram de ongeschreven etiquette - do's en don'ts om je account te laten groeien Instagram: De ongeschreven etiquette, do’s en don’ts
  • Hoe maak je quotes op een mooie achtergrond http://booest.nl/quotes-op-achtergrond/ Hoe maak je Quotes op een mooie achtergrond? 3 stappen
  • Hoe pin je Instagram foto's op Pinterest - www.www.booest.nl/hoe-pin-je-instagram-foto-op-pinterest Hoe Pin je Instagram foto’s op Pinterest?
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze site, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je: Cookiebeleid en privacy
  • Home
  • Over Booest
  • Producten
  • Gratis
  • Servicedesk
  • Contact

Copyright © 2023 · Booest, Business & Lifestyle - theme by Restored 316

 

Reacties laden....