Yeah, zo is het begonnen!
Een nieuw bedrijf is geboren in maart 2013.
Booest is de bedrijfsnaam.
Deze naam is samengesteld uit onze meisjesnaam Boes en de zgn. boost die een stoot extra energie om te versnellen betekent.
Onze allereerste profielfoto zie je hier rechts. We ontdekten daarmee dat we eigenlijk toch best wel veel op elkaar lijken.
Inmiddels is Booest al wat jaartjes verder en werken we niet meer samen.
De missie en doelgroep van Booest zijn veranderd. Dat is normaal bij een bedrijf wat zich ontwikkelt.
Wil je meer over Booest weten bekijk dan ook eens de OVER ONS pagina.
Onze 1e missie bij start:
Booest: van Trend tot bedrijfsconcept
Booest begeleidt ondernemers die toe zijn aan een succesvol bedrijfsconcept dat hen onderscheidt van anderen.
Authenticiteit, een goed inkomen en werken vanuit passie staan hier centraal.
Booest creëert een digitaal nest waarin ondernemers ontdekken wat de kracht is van hun onderneming. Hierin kunnen vaardigheden worden ontwikkeld waarmee beter gebruik gemaakt kan worden van de hedendaagse mogelijkheden en de laatste trends.
Door de verbinding te zoeken met anderen wordt een krachtig werkveld gecreëerd waardoor het groeiproces van de ondernemer versneld wordt.
Booest is sterk in de procesbegeleiding van het omzetten van ideeën in een succesvolle onderneming waarbij de ondernemer zelf het heft in handen houdt.
Wellbeing
De Well-being sector zal de komende jaren steeds meer in de belangstelling staan.
In onze drukke maatschappij is een tijd aangebroken om stil te staan bij onszelf en de relaties die wij hebben tot de ander.
De kijk op therapiepraktijken en therapie is aan het veranderen. Ons gevoelsleven is daarbij het centrale punt.
Het einde van het ‘ik’ tijdperk is in zicht. Mensen gaan weer meer contact maken zichzelf en met elkaar. De therapeuten spelen daar een belangrijke rol in.
Wij zijn ervan overtuigd dat bedrijven die zich begeven op het vlak van Well-being de komende jaren zullen groeien en bloeien.
In feite is jouw missie ook de onze. We creëren een hogere levensstandaard voor onze klanten en ons zelf.
Indien jij open staat om in deze groei mee te gaan, begeleiden wij jou hierbij.
Wij zijn blij dat je ons gevonden hebt. We kijken ernaar uit naar je te ondersteunen en te beter te leren kennen.
ANNO 2017
Inmiddels is het ruim 4 jaar later en is de missie en doelgroep iets veranderd.
Onze doelgroep was meer therapeuten en zorgondernemers.
Anno 2017 is de doelgroep eigenlijk verbreed naar vrouwelijke ondernemers die hun bedrijf willen laten groeien met de moderne technieken en kennis van marketing. Daarnaast heeft ook lifestyle een belangrijke plaats gekregen binnen Booest.
Lifestyle is namelijk naast werk belangrijk voor een ondernemer.
Goed in je vel zitten, goede gezondheid en fijne vrijetijdsbesteding zorgt ervoor dat je als zelfstandig ondernemer goed kunt blijven werken.
Een goed lopend bedrijf en een goede lifestyle maken deel uit van de hogere levensstandaard die we voor onze klanten en voor onszelf willen creëren.
Booest probeert je te stimuleren met actiegerichte stappen en advies om je potentieel te vergroten en je eigen weg te kiezen met lef en passie.
Geef een reactie